מיטה זוגית מעוצבת עם 2 שידות Home Decor הום דקור

דגם: דלתא

קוד מוצר: 93745
דירוג המוצר: על ידי: 2 מדרגים | קרא ביקורות
המוצר אינו במלאי
דמי משלוח: 249 ₪
זמן משלוח: עד 14 ימי עסקים
אחריות: שנה ע''י HOME DECOR
ארץ ייצור: אירופה
קוד מוצר: 93745
מותג: Home Decor
עד 36 תשלומים: (12 ללא ריבית)

מיטה זוגית מעוצבת עם 2 שידות לילה תואמות
תוצרת אירופה HOME DECOR דגם דלתא
גוון לבן משולב אלון
מתאימה למזרן 160x200 ס''מ

  לתיאור המלא >>>

תוספות ושדרוגים

תיאור המוצר:

דגם: דלתא
מיטה זוגית מעוצבת עם 2 שידות לילה תואמות
תוצרת אירופה HOME DECOR דגם דלתא
גוון לבן משולב אלון
מתאימה למזרן 160x200 ס''מ


 

מיטה זוגית מעוצבת משולבת 2 צבעים מבית HOME DECOR
איכות וגמורים מעולים בסטנדרטים אירופאיים – מיוצר באירופה.
המיטה משלבת 2 גוונים (לבן + אלון) ומתאימה למזרן 160x200 ס''מ
2 שידות לילה תואמות עם מגירה ומדף פתוח
רגליים עגולות בעיצוב מודרני עשויות עץ מלא
יתר חלקי המיטה והשידות עשויים שבבית דחוסה מצופה מלמין איכותי
משטח השינה עשוי קורות עץ מלא – ליציבות וחוזק מלאים של המיטה

גוון: לבן משולב אלון כמוצג בתמונות

מידות:
מיטה: רוחב 166, אורך 207, גובה 84 ס''מ
שידת לילה: רוחב 50, עומק 39, גובה 50 ס''מ

המוצר תוכנן ויוצר במיוחד להרכבה עצמית, ומצורפות לו הוראות הרכבה מפורטות מלוות באיורים.
אם ברצונך בשרות הרכבה, ניתן לקבל פרטים של מרכיב חיצוני אצל הספק בטלפון 08-9999880.
מועד ההרכבה והתשלום ייעשו בתיאום עם המרכיב בלבד.
אופציה לתוספת מזרן תואם:

מזרני AMBASSADOR מבית HOME DECOR דגם פולס
מזרן אורתופדי בעל קפיצי כיס מבודדים, שכבות ספוג, שכבת היקף מחוזקת ובד במבוק חיצוני נעים למגע.

מערכת קפיצים – מערכת קפיצים מבודדים, קפיצי כיס Pocket Spring הארוזים כל אחד בנפרד,
מסגרת היקפית – מיוחד! מערכת הקפיצים מוקפת שכבת ספוג קשיח בעובי 7 ס''מ  המונעת את תופעת ה''ערסל''.
ריפודים – המזרן מרופד בשכבות בידוד ונוחות, לרבות שכבה אנטי-בקטריאלית להגנה מעש ומריחות לא נעימים.
בד במבוק טבעי חיצוני -
בד במבוק עשוי סיבים אווריריים ידידותיים לסביבה, רך, קטיפתי, ומעניק תחושת ליטוף במגע.
קשיחות - קשיח למחצה, 7 בסולם 10
עובי - כ- 25 ס''מ, כולל את מערכת הקפיצים, שכבות בידוד, ובד עליון
אחריות - 6 שנים בכפוף לתנאי תעודת האחריות

עלות מזרן 160/200 – 1490 ₪

הערות:
• אחריות לשנה
• תתכן סטייה של עד 2% במידות.
• במקרה של צורך בהרמת המוצר מעל קומה שלישית ללא מעלית תהיה תוספת של 50 ₪ לקומה .
• אספקה לצפת וצפונה כולל רמת הגולן, לירוחם ודרומה וישובים סמוכים לגדר בדרום הרצועה -  יתכן עיכוב באספקה של עד 14 ימי עסקים
• אזור מצפה רמון, הערבה, ים המלח ואילת – יתכן עיכוב של עד 21 ימי עסקים וכן תחול תוספת משלוח של 199 ש''ח
• אזורים מעבר לקו הירוק – יתכן עיכוב של עד 21 ימי עסקים וכן תחול תוספת משלוח של 199 ש''ח

*כל התמונות להמחשה בלבד

אפשרויות משלוח:

סוג משלוח: שליח/מוביל בתיאום

הרוכש יהיה פטור מדמי משלוח אם יבחר לקבל לידיו את המוצר באופן עצמאי ממחסני המוכר,
יש לציין את הבחירה באיסוף עצמי במהלך ביצוע ההזמנה.

ניתן ליצור קשר עם המוכר לצורך תיאום איסוף המוצר החל מ-48 שעות לאחר אישור ההזמנה.

כתובת לאיסוף: איסוף עצמי :
בימים ב' , ה' (שני וחמישי)
שעות איסוף 09:00-15:00

כתובת המחסן: שידלובסקי 1, מתחם ארגמן, יבנה
טל. לתיאום: 08-9999880


לתשומת לבכם:

בהתאם להוראות חוק לטיפול סביבתי בציוד חשמלי ואלטרוני ובסוללות תשע"ב,
ניתן למסור במועד המכירה או במועד אספקת הציוד החדש שתרכשו באתר זה , את הציוד הישן הדומה לציוד שאתם רוכשים, ושהינו במשקל או בכמות הדומים לציוד הנמכר, וזאת ללא כל תשלום או תמורה אחרת ובתנאי שמדובר בציוד חשמלי ואלקטרוני שהחוק חל עליו , ושהציוד שפינויו מבוקש אינו מזיק.
לפרטים נוספים, אנא שאלו את נציגי השירות והמכירות שלנו.

תקנון המכירה:

יש לכם שאלות אודות המוצר

כאן תמצאו שאלות ותשובות נפוצות אודות המוצר


  • שאלה: האם ניתן לבטל זכיה/רכישה?

    תשובה: ניתן לבטל זכיה/רכישה בהתאם לחוק הגנת הצרכן. הביטול יעשה בדואר אלקטרוני ויכלול את השם המלא, מספר ת.ז. של המציע/רוכש ומספר ההזמנה. הביטול כרוך בדמי ביטול בסך 5% מסך הזכיה/רכישה בפועל או 100 ש"ח - הנמוך מבינהם. לפרטים נוספים ראו את תקנון האתר

    נענה על ידי: מערכת האתר | בתאריך: 31/05/2020 13:50:45

  • שאלה: למי ניתן לפנות בשאלות לגבי המוצר לאחר הרכישה

    תשובה: בשאלות לגבי אספקת המוצר, מפרט טכני של המוצר,אחריות וכדומה, רצוי לפנות ישירות למוכר. את פרטי המוכר ודרכי יצירת הקשר עימו ניתן למצוא בדוא"ל שנשלח לך לאחר זכיית/רכישת המוצר.
    במידה והתשובות אותן קיבלת מהמוכר אינן מספקות אותך, אנו נשמח לעשות כמיטב יכולתנו על מנת לעזור לך להשיג את רצונך.

    נענה על ידי: מערכת האתר | בתאריך: 31/05/2020 13:51:25

    תשובה: בבעיות בנוגע לפעילות האתר כגון: השתתפות במכירה, דרכי רכישה, רישום וכדומה
    ניתן ליצור עמנו קשר במספר דרכים:
    1. דרך הלינק של שירות הלקוחות בדף הבית.
    2. לחצו כאן ליצירת קשר עימנו.

    נענה על ידי: מערכת האתר | בתאריך: 31/05/2020 13:51:45

  • שאלה: כמה עולה המשלוח?

    תשובה: דמי המשלוח מצוינים בדף המוצר של כל מוצר ומשתנים בהתאם לכל מוצר ו/או מוכר.
    את דמי המשלוח ניתן לחסוך על ידי איסוף עצמי ממחסני המוכר המציע את המוצר, וזאת על ידי תיאום מראש עם שירות הלקוחות של המוכר.

    נענה על ידי: מערכת האתר | בתאריך: 31/05/2020 13:52:56

חוות דעת לקוחות

  • 9 ר.מ - טירת כרמל

    ציון: 9
    ללא חוות דעת

  • 9 ע.ב - מודיעין

    ציון: 9
    ללא חוות דעת