מזרן ויסקו אלסטי זוגי אורטופדי DEEP SLEEP דיפ סליפ

דגם: קלאסיק

קוד מוצר: 86399
רק 2,599
מחיר כולל משלוח: 2,798 ₪
דמי משלוח: תשלום ישירות למוביל - 199 ₪
זמן משלוח: עד 14 ימי עסקים
אחריות: 20 שנה ע''י דיפ סליפ
ארץ ייצור: ישראל
קוד מוצר: 86399
מותג: DEEP SLEEP
עד 36 תשלומים: (12 ללא ריבית)

רכשתם? התחרטתם ? אין בעיה עד 14 ימי החזרה בכפוף לתקנון והוראות החוק

מזרן ויסקו אלסטי זוגי אורטופדי משולב קפיצי מולטי סיסטם
המתבייתים הייטב על משקל הגוף ותומכים את כל נקודות המגע של הגוף עם המזרן
פילוטופ ויסקו אלסטי משובח לתמיכה טובה ופינוק מושלם
דרגת קושי חצי קשה - מתאים לסובלים מבעיות גב

  לתיאור המלא >>>

תוספות ושדרוגים

תיאור המוצר:

דגם: קלאסיק
מזרן ויסקו אלסטי זוגי אורטופדי משולב קפיצי מולטי סיסטם
המתבייתים הייטב על משקל הגוף ותומכים את כל נקודות המגע של הגוף עם המזרן
פילוטופ ויסקו אלסטי משובח לתמיכה טובה ופינוק מושלם
דרגת קושי חצי קשה - מתאים לסובלים מבעיות גב


  פרטים נוספים
מזרן ויסקו אלסטי זוגי אורתופדי משולב קפיצי MULTY SISTEM
המתבייתים הייטב על משקל הגוף ותומכים את כל נקודות המגע של הגוף עם המזרן

בתוספת פילוטופ ויסקו אלסטי משובח לתמיכה טובה ופינוק מושלם.
המזרן בדרגת קושי חצי קשה , מתאים לכל בעיות וכאבי גב
כולל תנוחות השינה בעקר לסובלים במרכזי הכובד.
במזרן שכבות ריבאונד להגנה על הקפיצים לאורך השנים ובלימת זעזועים מיותרת.
עוד במזרן פס פלדה היקפי וקורות תומכים לשמירה על צורת המזרן לאורך שנים
ידיות נשיאה לתפעול קל ונוח של המזרן ובתפירת קווילט עמוקה ואיכותית.
כל המזרנים מבית דיפ סליפ עוברים עיבוד אנטי בקטריאלי ובקרת איכות קפדנית.
גובה כ- 25 ס''מ

המחיר הינו למידה 140/190
דיפ סליפ מעניקה ללקוחותיה 30 לילות ניסיון (באריזה מקורית בלבד)
20 שנה אחריות!

הערה: הובלה לאילת ₪250 ישירות למוביל

חברת DEEP SLEEP מתמחה בייצור מזרנים אורטופדיים והינה בעלת ניסיון בשטח למעלה מ- 10 שנים.
אנו מייצרים אך ורק מזרונים איכותיים מהשורה הראשונה. מזרנים יוקרתיים המיוצרים מחומרי גלם איכותיים ומשובחים בלבד.
על מנת לספק מזרונים איכותיים , נדרשת עבודה בסטנדרטים גבוהים.
לכן, לא רק שאנחנו עובדים עם חומרי גלם משובחים בלבד אלא גם מחמירים בדרישות הייצור
ומקפידים על גימור מושלם וברמה גבוהה ומקצועית.
ייצור מזרנים בתנאי תקן מחמירים- תוך שמירה על סטריליות.
כל מזרן מבית DEEP SLEEP עובר עיבוד אנטי בקטריאלי ובקרת איכות קפדנית ומחמירה.
לקוחות מרוצים מצביעים ברגליים- לקוחות שרכשו דרכנו מזרנים ומעוניים לשדרג אותם כעבור כמה שנים,
חוזרים לבקר בחנות המפעל שלנו.

מידות מיוחדות אספקה עד 21 ימי עסקים

*כל התמונות להמחשה בלבד

אפשרויות משלוח:

סוג משלוח: תשלום ישירות למוביל

הרוכש יהיה פטור מדמי משלוח אם יבחר לקבל לידיו את המוצר באופן עצמאי ממחסני המוכר,
יש לציין את הבחירה באיסוף עצמי במהלך ביצוע ההזמנה.

ניתן ליצור קשר עם המוכר לצורך תיאום איסוף המוצר החל מ-48 שעות לאחר אישור ההזמנה.

כתובת לאיסוף: שדרות הסנהדרין 3 יבנה
ימים א - ה בין השעות 09:00-17:00 וביום ו 09:00-13:00
טלפון 08-9966006 בתיאום מראש


לתשומת לבכם:

בהתאם להוראות חוק לטיפול סביבתי בציוד חשמלי ואלטרוני ובסוללות תשע"ב,
ניתן למסור במועד המכירה או במועד אספקת הציוד החדש שתרכשו באתר זה , את הציוד הישן הדומה לציוד שאתם רוכשים, ושהינו במשקל או בכמות הדומים לציוד הנמכר, וזאת ללא כל תשלום או תמורה אחרת ובתנאי שמדובר בציוד חשמלי ואלקטרוני שהחוק חל עליו , ושהציוד שפינויו מבוקש אינו מזיק.
לפרטים נוספים, אנא שאלו את נציגי השירות והמכירות שלנו.

תקנון המכירה:

יש לכם שאלות אודות המוצר

כאן תמצאו שאלות ותשובות נפוצות אודות המוצר


  • שאלה: האם ניתן לבטל זכיה/רכישה?

    תשובה: ניתן לבטל זכיה/רכישה בהתאם לחוק הגנת הצרכן. הביטול יעשה בדואר אלקטרוני ויכלול את השם המלא, מספר ת.ז. של המציע/רוכש ומספר ההזמנה. הביטול כרוך בדמי ביטול בסך 5% מסך הזכיה/רכישה בפועל או 100 ש"ח - הנמוך מבינהם. לפרטים נוספים ראו את תקנון האתר

    נענה על ידי: מערכת האתר | בתאריך: 31/05/2020 13:50:45

  • שאלה: למי ניתן לפנות בשאלות לגבי המוצר לאחר הרכישה

    תשובה: בשאלות לגבי אספקת המוצר, מפרט טכני של המוצר,אחריות וכדומה, רצוי לפנות ישירות למוכר. את פרטי המוכר ודרכי יצירת הקשר עימו ניתן למצוא בדוא"ל שנשלח לך לאחר זכיית/רכישת המוצר.
    במידה והתשובות אותן קיבלת מהמוכר אינן מספקות אותך, אנו נשמח לעשות כמיטב יכולתנו על מנת לעזור לך להשיג את רצונך.

    נענה על ידי: מערכת האתר | בתאריך: 31/05/2020 13:51:25

    תשובה: בבעיות בנוגע לפעילות האתר כגון: השתתפות במכירה, דרכי רכישה, רישום וכדומה
    ניתן ליצור עמנו קשר במספר דרכים:
    1. דרך הלינק של שירות הלקוחות בדף הבית.
    2. לחצו כאן ליצירת קשר עימנו.

    נענה על ידי: מערכת האתר | בתאריך: 31/05/2020 13:51:45

  • שאלה: כמה עולה המשלוח?

    תשובה: דמי המשלוח מצוינים בדף המוצר של כל מוצר ומשתנים בהתאם לכל מוצר ו/או מוכר.
    את דמי המשלוח ניתן לחסוך על ידי איסוף עצמי ממחסני המוכר המציע את המוצר, וזאת על ידי תיאום מראש עם שירות הלקוחות של המוכר.

    נענה על ידי: מערכת האתר | בתאריך: 31/05/2020 13:52:56

חוות דעת לקוחות