מזרן זוגי אורטופדי DEEP SLEEP דיפ סליפ

דגם: DEEP REST שלושים לילות ניסיון בהחזר כספי מלא!!

קוד מוצר: 70782
רק 1,199
מחיר כולל משלוח: 1,398 ₪
דמי משלוח: תשלום ישירות למוביל - 199 ₪
זמן משלוח: עד 14 ימי עסקים
אחריות: 10 שנים ע''י DEEP SLEEP
ארץ ייצור: ישראל
קוד מוצר: 70782
מותג: DEEP SLEEP
עד 36 תשלומים: (12 ללא ריבית)

רכשתם? התחרטתם ? אין בעיה עד 14 ימי החזרה בכפוף לתקנון והוראות החוק

מזרון זוגי אורטופדי בדרגת קושי בינונית
DEEP REST מבית DEEP SLEEP

מזרון זוגי אורטופדי משולב קפיצי MULTY SYSTEM בדרגת קשיחות בינונית
המזרן עטוף בבד 100% כותנה בצפיפות גבוהה היפואלרגני נושם
גובה המזרן כ-23 ס''מ
10 שנים אחריות





  לתיאור המלא >>>

תוספות ושדרוגים

  • נקה בחירה

תיאור המוצר:

דגם: DEEP REST
מזרון זוגי אורטופדי בדרגת קושי בינונית
DEEP REST מבית DEEP SLEEP

מזרון זוגי אורטופדי משולב קפיצי MULTY SYSTEM בדרגת קשיחות בינונית
המזרן עטוף בבד 100% כותנה בצפיפות גבוהה היפואלרגני נושם
גובה המזרן כ-23 ס''מ
10 שנים אחריות






  תכונות ומאפיינים:
סוג המזרן
הרכב המזרן: מזרון זוגי אורטופדי
שכבת פילוטופ
שכבת פילוטופ: כלול
מידות
גודל מזרן: זוגי
גובה: 23 ס''מ

פרטים נוספים
במזרן שכבות ריבאונד להגנה על הקפיצים ובלימת זעזועים, מובנים בתוכו קורות
תמיכה ופס פלדה הקפי לשימור המזרן מפני קריסה.
המזרן עטוף בבד 100% כותנה בצפיפות גבוהה היפואלרגני נושם.
עוד במזרן ,פתחי אוורור משני צדדיו לזרימת אויר ומניעת רייחות וידיות נשיאה.
ניתן להוסיף שכבת פילוטופ מפנקת משני הצדדים לתמיכה מקסימאלית במרכזי הכובד ולפינוק מושלם.
כל המזרנים מביית DEEP SLEEP עוברים עיבוד  אנטיבקטריאלי ובקרת איכות קפדנית.
גובה המזרן כ-23 ס''מ
10 שנים אחריות
המחיר הינו למידה 140/190 ניתן להזמין את המזרן בכל מידה מבוקשת
דיפ סליפ מעניקה ללקוחותיה 30 לילות ניסיות באריזת הניילון המקורית בלבד.

כל שינוי ממידת הסטנדרט 140*190 או בחירת תוספות ושדרוגים זמן האספקה יהיה 30 ימי עסקים.
הובלה מעל קומה 3 ללא מעלית תוספת של 50 ש''ח לקומה (ישולם ישירות למוביל)
- בכל מקרה של צורך במנוף חיצוני- החיוב יחול על הלקוח.
- הובלה מבאר שבע דרומה, לאילת , ערבה וישובי ים המלח זמן אספקה עד 45 ימי עסקים.
- הובלה מחיפה צפונה- יתכנו עיכוב של עד 10 ימי עסקים
- הובלה לקו הירוק תוספת של 100 ש''ח 45 ימי עסקים
- הובלה לאילת תוספת של 350 ש''ח ישירות למוביל

הערות בנושא הובלה:
עבור תוספת בסיס מרופד + ארגז מצעים ישנה עלות נוספת בדמי ההובלה של 150 ₪ ישירות למוביל
עבור בסיס מיטה + ראש מעץ עלות נוספת בדמי הובלה של 150 ₪ ישירות למוביל

שמות דגם נוספים למוצר:

DEEP-REST

*כל התמונות להמחשה בלבד

אפשרויות משלוח:

סוג משלוח: תשלום ישירות למוביל

הרוכש יהיה פטור מדמי משלוח אם יבחר לקבל לידיו את המוצר באופן עצמאי ממחסני המוכר,
יש לציין את הבחירה באיסוף עצמי במהלך ביצוע ההזמנה.

ניתן ליצור קשר עם המוכר לצורך תיאום איסוף המוצר החל מ-48 שעות לאחר אישור ההזמנה.

כתובת לאיסוף: שדרות הסנהדרין 3 יבנה
ימים א - ה בין השעות 09:00-17:00 וביום ו 09:00-13:00
טלפון 08-9966006 בתיאום מראש


לתשומת לבכם:

בהתאם להוראות חוק לטיפול סביבתי בציוד חשמלי ואלטרוני ובסוללות תשע"ב,
ניתן למסור במועד המכירה או במועד אספקת הציוד החדש שתרכשו באתר זה , את הציוד הישן הדומה לציוד שאתם רוכשים, ושהינו במשקל או בכמות הדומים לציוד הנמכר, וזאת ללא כל תשלום או תמורה אחרת ובתנאי שמדובר בציוד חשמלי ואלקטרוני שהחוק חל עליו , ושהציוד שפינויו מבוקש אינו מזיק.
לפרטים נוספים, אנא שאלו את נציגי השירות והמכירות שלנו.

תקנון המכירה:

יש לכם שאלות אודות המוצר

כאן תמצאו שאלות ותשובות נפוצות אודות המוצר


  • שאלה: האם ניתן לבטל זכיה/רכישה?

    תשובה: ניתן לבטל זכיה/רכישה בהתאם לחוק הגנת הצרכן. הביטול יעשה בדואר אלקטרוני ויכלול את השם המלא, מספר ת.ז. של המציע/רוכש ומספר ההזמנה. הביטול כרוך בדמי ביטול בסך 5% מסך הזכיה/רכישה בפועל או 100 ש"ח - הנמוך מבינהם. לפרטים נוספים ראו את תקנון האתר

    נענה על ידי: מערכת האתר | בתאריך: 31/05/2020 13:50:45

  • שאלה: למי ניתן לפנות בשאלות לגבי המוצר לאחר הרכישה

    תשובה: בשאלות לגבי אספקת המוצר, מפרט טכני של המוצר,אחריות וכדומה, רצוי לפנות ישירות למוכר. את פרטי המוכר ודרכי יצירת הקשר עימו ניתן למצוא בדוא"ל שנשלח לך לאחר זכיית/רכישת המוצר.
    במידה והתשובות אותן קיבלת מהמוכר אינן מספקות אותך, אנו נשמח לעשות כמיטב יכולתנו על מנת לעזור לך להשיג את רצונך.

    נענה על ידי: מערכת האתר | בתאריך: 31/05/2020 13:51:25

    תשובה: בבעיות בנוגע לפעילות האתר כגון: השתתפות במכירה, דרכי רכישה, רישום וכדומה
    ניתן ליצור עמנו קשר במספר דרכים:
    1. דרך הלינק של שירות הלקוחות בדף הבית.
    2. לחצו כאן ליצירת קשר עימנו.

    נענה על ידי: מערכת האתר | בתאריך: 31/05/2020 13:51:45

  • שאלה: כמה עולה המשלוח?

    תשובה: דמי המשלוח מצוינים בדף המוצר של כל מוצר ומשתנים בהתאם לכל מוצר ו/או מוכר.
    את דמי המשלוח ניתן לחסוך על ידי איסוף עצמי ממחסני המוכר המציע את המוצר, וזאת על ידי תיאום מראש עם שירות הלקוחות של המוכר.

    נענה על ידי: מערכת האתר | בתאריך: 31/05/2020 13:52:56

חוות דעת לקוחות