מערכת ישיבה 2+3 מפוארת Leonardo לאונרדו

דגם: אורלנדו בד קטיפתי רחיץ

קוד מוצר: 111194
רק 4,490
מחיר כולל משלוח: 4,980 ₪
דמי משלוח: 490 ₪
זמן משלוח: עד 14 ימי עסקים
אחריות: שנה על-ידי היבואן - י.ר הום דיזיין
ארץ ייצור: סין
קוד מוצר: 111194
מותג: Leonardo
עד 36 תשלומים: (12 ללא ריבית)

רכשתם? התחרטתם ? אין בעיה עד 14 ימי החזרה בכפוף לתקנון והוראות החוק

מערכת ישיבה מפוארת 2+3 בד קטיפתי רחיץ
קל לניקוי ונעים למגע המשלבת 4 ריקליינרים – LEONARDO
שילדת הסלון עשויה עץ מלא.
באיזור הישיבה - קפיצים ומעליהם כמה שכבות של ספוגים
מפנקים והולופיל ששומר על מראה הסלון ומקנה ישיבה נוחה

לתיאור המלא >>>

תוספות ושדרוגים

  • נקה בחירה

תיאור המוצר:

דגם: אורלנדו

מערכת ישיבה מפוארת 2+3 בד קטיפתי רחיץ
קל לניקוי ונעים למגע המשלבת 4 ריקליינרים – LEONARDO
שילדת הסלון עשויה עץ מלא.
באיזור הישיבה - קפיצים ומעליהם כמה שכבות של ספוגים
מפנקים והולופיל ששומר על מראה הסלון ומקנה ישיבה נוחה

פרטים נוספים:

ספה דו מושבית וספה תלת מושבית גדולות ומרווחות עם ארבעה ריקליינרים
ידיות הסלון עבות ונוחות. פשוט כיף לשבת ולהתרווח.
הסלון מגיע עם ארבעה ריקליינרים - שניים בספה התלת מושבית ושניים בספה הדו מושבית.
ארבעת הריקליינרים יוצרים מעין ארבע כורסאות טלוויזיה, כאשר הגב הולך לאחור
עד למצב של כמעט שכיבה מלאה.
כמו כן, בריקליינרים קיים מנגנון הרחקה מהקיר. כאשר לוקחים את הגב לאחור,
כל החלק של הישיבה מתגלץ' קדימה
ולכן הגב לא נוגע בקיר. כך ניתן להניח את הספות במרחק של 10 ס''מ מהקיר ולחסוך במקום.
מושבי הסלון מקנים נוחות רבה כשיושבים על הסלון.
המושבים תופסים את כל הישבן וממש עוטפים את הגוף.
בד הסלון הינו בד רחיץ, קל מאד לניקוי ונעים למגע. בד עבה ומשובח שמחזיק שנים רבות.

צבעים לבחירה - חום / אפור בהיר.

ניתן גם לרכוש כורסא משלימה תואמת
שהיא כורסת טלוויזיה עם ריקליינר נשלף וגב שהולך לאחור בתוספת מחיר (ראה שידרוגים )

מידות:

ספה תלת מושבית:
רוחב - 2.18 מ'
עומק - 99 ס''מ
גובה - 1.01 מ'
גובה ישיבה - 49 ס''מ.

ספה דו מושבית:
רוחב - 1.64 מ'
עומק - 99 ס''מ
גובה - 1.01 מ'
גובה ישיבה - 49 ס''מ.

הכורסא התואמת בתוספת מחיר (ראה שידורגים )

מידות הכורסא:
רוחב ברוטו - 93 ס''מ.
גובה - 1.04 מ'.
עומק - 90 ס''מ.

אחריות :
שנה על ידי י.ר הום דזיין

הערות לאספקה:
איסוף עצמי מבטל אחריות.
מחיר ההובלה כולל הרכבה, מקרה של צורך במינוף חיצוני ישלם הלקוח את הסכום הנדרש.
הובלה לקומה שלישית ומעלה (ללא מעלית או מעלית שאינה מתאימה) תוספת 55 ₪ לקומה.
הובלה והרכבה דרומית לבאר שבע, מזרחית לכרמיאל ומעבר לקו הירוק עד 21 ימי עסקים.
תתכן סטייה קלה מגוון הצבע הנראה בתמונה בהתאם למסך המחשב ועד 2% במידות המוצר המצוינות במכירה.

*כל התמונות להמחשה בלבד

אפשרויות משלוח:

סוג משלוח: שליח/מוביל בתיאום

הרוכש יהיה פטור מדמי משלוח אם יבחר לקבל לידיו את המוצר באופן עצמאי ממחסני המוכר,
יש לציין את הבחירה באיסוף עצמי במהלך ביצוע ההזמנה.

ניתן ליצור קשר עם המוכר לצורך תיאום איסוף המוצר החל מ-48 שעות לאחר אישור ההזמנה.

כתובת לאיסוף: מושב בן שמן
ימים א'- ה'
שעות האיסוף 7-9 בבוקר בתאום מראש בלבד
המוצר ניתן לאיסוף עצמי על ידי בעל כרטיס האשראי בהזמנה ובהצגת תעודת זהות בלבד
טלפון: 1700-709-100


לתשומת לבכם:

בהתאם להוראות חוק לטיפול סביבתי בציוד חשמלי ואלטרוני ובסוללות תשע"ב,
ניתן למסור במועד המכירה או במועד אספקת הציוד החדש שתרכשו באתר זה , את הציוד הישן הדומה לציוד שאתם רוכשים, ושהינו במשקל או בכמות הדומים לציוד הנמכר, וזאת ללא כל תשלום או תמורה אחרת ובתנאי שמדובר בציוד חשמלי ואלקטרוני שהחוק חל עליו , ושהציוד שפינויו מבוקש אינו מזיק.
לפרטים נוספים, אנא שאלו את נציגי השירות והמכירות שלנו.

תקנון המכירה:

יש לכם שאלות אודות המוצר

כאן תמצאו שאלות ותשובות נפוצות אודות המוצר


  • שאלה: האם ניתן לבטל זכיה/רכישה?

    תשובה: ניתן לבטל זכיה/רכישה בהתאם לחוק הגנת הצרכן. הביטול יעשה בדואר אלקטרוני ויכלול את השם המלא, מספר ת.ז. של המציע/רוכש ומספר ההזמנה. הביטול כרוך בדמי ביטול בסך 5% מסך הזכיה/רכישה בפועל או 100 ש"ח - הנמוך מבינהם. לפרטים נוספים ראו את תקנון האתר

    נענה על ידי: מערכת האתר | בתאריך: 31/05/2020 13:50:45

  • שאלה: למי ניתן לפנות בשאלות לגבי המוצר לאחר הרכישה

    תשובה: בשאלות לגבי אספקת המוצר, מפרט טכני של המוצר,אחריות וכדומה, רצוי לפנות ישירות למוכר. את פרטי המוכר ודרכי יצירת הקשר עימו ניתן למצוא בדוא"ל שנשלח לך לאחר זכיית/רכישת המוצר.
    במידה והתשובות אותן קיבלת מהמוכר אינן מספקות אותך, אנו נשמח לעשות כמיטב יכולתנו על מנת לעזור לך להשיג את רצונך.

    נענה על ידי: מערכת האתר | בתאריך: 31/05/2020 13:51:25

    תשובה: בבעיות בנוגע לפעילות האתר כגון: השתתפות במכירה, דרכי רכישה, רישום וכדומה
    ניתן ליצור עמנו קשר במספר דרכים:
    1. דרך הלינק של שירות הלקוחות בדף הבית.
    2. לחצו כאן ליצירת קשר עימנו.

    נענה על ידי: מערכת האתר | בתאריך: 31/05/2020 13:51:45

  • שאלה: כמה עולה המשלוח?

    תשובה: דמי המשלוח מצוינים בדף המוצר של כל מוצר ומשתנים בהתאם לכל מוצר ו/או מוכר.
    את דמי המשלוח ניתן לחסוך על ידי איסוף עצמי ממחסני המוכר המציע את המוצר, וזאת על ידי תיאום מראש עם שירות הלקוחות של המוכר.

    נענה על ידי: מערכת האתר | בתאריך: 31/05/2020 13:52:56

חוות דעת לקוחות