כיסוי דו צדדי MY CASA

דגם: לספה דו מושבית

קוד מוצר: 111189
המוצר אינו במלאי
דמי משלוח: 39 ₪
זמן משלוח: עד 14 ימי עסקים
אחריות: שנה ע''י היבואן
ארץ ייצור: סין
קוד מוצר: 111189
מותג: MY CASA
עד 36 תשלומים: (10 ללא ריבית)

כיסוי לספה עשוי מיקרופייבר 100% פוליאסטר רך ועמיד לנוחות וישיבה נעימה.
מתאים לרוב עיצובי הספות.
מגן על הספה שלך מפני אבק, שיערות חיית המחמד, שפיכת נוזלים, כתמים, לכלוך או שפשופים.
כיסוי דו צדדי- ניתן להפוך ולהחליף צד.
ניתן לכיבוס ומתייבש במהירות.
צפיפות הבד – GSM70 מילוי GSM100.

לתיאור המלא >>>

תיאור המוצר:

דגם: לספה דו מושבית

כיסוי לספה עשוי מיקרופייבר 100% פוליאסטר רך ועמיד לנוחות וישיבה נעימה.
מתאים לרוב עיצובי הספות.
מגן על הספה שלך מפני אבק, שיערות חיית המחמד, שפיכת נוזלים, כתמים, לכלוך או שפשופים.
כיסוי דו צדדי- ניתן להפוך ולהחליף צד.
ניתן לכיבוס ומתייבש במהירות.
צפיפות הבד – GSM70 מילוי GSM100.

מידות:

223*179.

צד אחד בצבע חום כהה וצד שני בצבע בז'.

 

שמות דגם נוספים למוצר:

לספה-דו-מושבית

*כל התמונות להמחשה בלבד

אפשרויות משלוח:

סוג משלוח: שליח/מוביל בתיאום

הרוכש יהיה פטור מדמי משלוח אם יבחר לקבל לידיו את המוצר באופן עצמאי ממחסני המוכר,
יש לציין את הבחירה באיסוף עצמי במהלך ביצוע ההזמנה.

ניתן ליצור קשר עם המוכר לצורך תיאום איסוף המוצר החל מ-48 שעות לאחר אישור ההזמנה.

הובלה והרכבה רגילה: הובלה והרכבה עד הבית מחדרה ועד באר שבע: 120 ש''ח, למעט כמפורט להלן זמן אספקה: 18-21 ימי עסקים ממועד קבלת השובר למעט לאזורים הבאים: הובלה עד הבית צפונית לחדרה ובין באר שבע למדרשת בן גוריון: תוספת לעלות הובלה רגילה: 60 ₪ זמן אספקה לאזורים אלו: 28-30 ימי עסקים ממועד קבלת השובר הובלה והרכבה עד הבית ממדרשת בן גוריון ודרומה ומעבר לקו הירוק: תוספת לעלות הובלה רגילה: 150 ₪ לתשלום מול בית העסק זמן אספקה לאזורים אלו: 28-30 ימי עסקים ממועד קבלת שובר השובר קומה 3 ומעלה בבניין ללא מעלית או שהמוצר אינו נכנס במעלית: תוספת לעלות הובלה רגילה: 50 ₪ לכל קומה לתשלום מול המוביל בכל מקרה של צורך בשירותי מנוף חיצוניים החיוב יחול על הלקוח איסוף עצמי בתיאום מראש בלבדז מין לאיסוף: 14 ימי עסקים ממועד קבלת שובר ה במייל ולמשך 30 יום טלפון לתיאום ובירורים: 03-5112222, 03-7952002 בין השעות 13:00-16:00 בלבד. כתובת: רחוב היצירה 28, רמת גן.


לתשומת לבכם:

בהתאם להוראות חוק לטיפול סביבתי בציוד חשמלי ואלטרוני ובסוללות תשע"ב,
ניתן למסור במועד המכירה או במועד אספקת הציוד החדש שתרכשו באתר זה , את הציוד הישן הדומה לציוד שאתם רוכשים, ושהינו במשקל או בכמות הדומים לציוד הנמכר, וזאת ללא כל תשלום או תמורה אחרת ובתנאי שמדובר בציוד חשמלי ואלקטרוני שהחוק חל עליו , ושהציוד שפינויו מבוקש אינו מזיק.
לפרטים נוספים, אנא שאלו את נציגי השירות והמכירות שלנו.

תקנון המכירה:

יש לכם שאלות אודות המוצר

כאן תמצאו שאלות ותשובות נפוצות אודות המוצר


  • שאלה: האם ניתן לבטל זכיה/רכישה?

    תשובה: ניתן לבטל זכיה/רכישה בהתאם לחוק הגנת הצרכן. הביטול יעשה בדואר אלקטרוני ויכלול את השם המלא, מספר ת.ז. של המציע/רוכש ומספר ההזמנה. הביטול כרוך בדמי ביטול בסך 5% מסך הזכיה/רכישה בפועל או 100 ש"ח - הנמוך מבינהם. לפרטים נוספים ראו את תקנון האתר

    נענה על ידי: מערכת האתר | בתאריך: 31/05/2020 13:50:45

  • שאלה: למי ניתן לפנות בשאלות לגבי המוצר לאחר הרכישה

    תשובה: בשאלות לגבי אספקת המוצר, מפרט טכני של המוצר,אחריות וכדומה, רצוי לפנות ישירות למוכר. את פרטי המוכר ודרכי יצירת הקשר עימו ניתן למצוא בדוא"ל שנשלח לך לאחר זכיית/רכישת המוצר.
    במידה והתשובות אותן קיבלת מהמוכר אינן מספקות אותך, אנו נשמח לעשות כמיטב יכולתנו על מנת לעזור לך להשיג את רצונך.

    נענה על ידי: מערכת האתר | בתאריך: 31/05/2020 13:51:25

    תשובה: בבעיות בנוגע לפעילות האתר כגון: השתתפות במכירה, דרכי רכישה, רישום וכדומה
    ניתן ליצור עמנו קשר במספר דרכים:
    1. דרך הלינק של שירות הלקוחות בדף הבית.
    2. לחצו כאן ליצירת קשר עימנו.

    נענה על ידי: מערכת האתר | בתאריך: 31/05/2020 13:51:45

  • שאלה: כמה עולה המשלוח?

    תשובה: דמי המשלוח מצוינים בדף המוצר של כל מוצר ומשתנים בהתאם לכל מוצר ו/או מוכר.
    את דמי המשלוח ניתן לחסוך על ידי איסוף עצמי ממחסני המוכר המציע את המוצר, וזאת על ידי תיאום מראש עם שירות הלקוחות של המוכר.

    נענה על ידי: מערכת האתר | בתאריך: 31/05/2020 13:52:56

חוות דעת לקוחות