שואב אבק ידני אלחוטי נטען Selmor סלמור

דגם: SE-857

קוד מוצר: 110066
רק 179
מחיר כולל משלוח: 224 ₪
דמי משלוח: 45 ₪
זמן משלוח: עד 7 ימי עסקים
אחריות: שנה ע''י היבואן
ארץ ייצור: סין
קוד מוצר: 110066
מותג: Selmor
עד 36 תשלומים: (5 ללא ריבית)

רכשתם? התחרטתם ? אין בעיה עד 14 ימי החזרה בכפוף לתקנון והוראות החוק

שואב אבק ידני אלחוטי נטען רטוב/ יבש
לעבודה רציפה עד 13 דקות מבית סלמור SE-857

לתיאור המלא >>>

תיאור המוצר:

דגם: SE-857
שואב אבק ידני אלחוטי נטען רטוב/ יבש
לעבודה רציפה עד 13 דקות מבית סלמור SE-857

שואב אבק ידני אלחוטי נטען לשאיבה יבשה ורטובה
של משטחים ובדי ריפוד בבית וברכב . לעבודה רציפה
עד 13 דקות , מצויד במטען לרכב ומטען לבית.
כולל פילטר נשלף הניתן לשטיפה דגם Selmor SE-857.

מפרט טכני
שואב אבק ידני אלחוטי נטען רטוב-יבש
מצויד במטען לרכב ומטען לבית
שואב אבק אלחוטי לעבודה רציפה עד 13 דקות.
פילטר נשלף הניתן לשטיפה.
תא שאיבה נשלף, נוח לשטיפה.
קיבולת 400 מ''ל (יבש), 45 מ''ל (נוזל)

שמות דגם נוספים למוצר:

SE 857
SE 857
SE-857

*כל התמונות להמחשה בלבד

אפשרויות משלוח:

סוג משלוח: שליח/מוביל בתיאום

הרוכש יהיה פטור מדמי משלוח אם יבחר לקבל לידיו את המוצר באופן עצמאי ממחסני המוכר,
יש לציין את הבחירה באיסוף עצמי במהלך ביצוע ההזמנה.

ניתן ליצור קשר עם המוכר לצורך תיאום איסוף המוצר החל מ-48 שעות לאחר אישור ההזמנה.

כתובת לאיסוף:
*עקב המצב ולאור ההנחיות החדשות של משרד הבריאות ומשרד ראש הממשלה העיר בני ברק סגורה ואין אפשרות לשליחים להיכנס לעיר עד להודעה חדשה.
קיבות שמרת בתיאום מראש בימים א'-ה' בין השעות 10:00-15:00

משלוחים עד הבית/ עד בית עסק בסמיכות

משלוח עד הבית (צ'יטה).39 ₪
2. משלוח לבית עסק בקרבת מקום (צ'יטה שופס).19 ₪





משלוח עד הבית:
עד 5 ימי עסקים - ימי עסקים המובטחים באתר הינם ימי חול, ראשון עד חמישי (08:00-17:00), ואינם כוללים שישי, שבת, ערבי חג וחול המועד. אנא שימו לב כי בתקופות חגים מועד ההספקה יתעכב בהתאם לימי החג.
ביישובים הבאים תיתכן חריגה של עד 7 ימי עסקים: יישובי רמת הגולן וגבול הצפון/ יישובי המגזר הערבי/ יישובי בקעת הירדן/ ישובים מעבר לקו הירוק (שטחים)/ יישובי עוטף עזה /אילת /ים המלח ויישובי הערבה.
אי מסירה בשל סיבה הקשורה בנמען לא תבוא במניין הימים למסירת משלוח.

משלוח צ'יטה שופס:

עד 10 ימי עסקים.

ביישובים הבאים תיתכן חריגה של עד 14 ימי עסקים: יישובי רמת הגולן וגבול הצפון/ יישובי המגזר הערבי/ יישובי בקעת הירדן/ ישובים מעבר לקו הירוק (שטחים)/ יישובי עוטף עזה /אילת /ים המלח ויישובי הערבה.

אי מסירה בשל סיבה הקשורה בנמען לא תבוא במניין הימים למסירת משלוח.



מעקב אחר המשלוח:

הלקוח יקבל סטאטוס מצב משלוח באמצעות הודעות SMS לפלאפון בשלבי השילוח השונים.

לאיתור ומעקב המשלוח הלקוח יכול להיכנס לאתר צ'יטה ולהזין את קוד המשלוח:

https://chita-il.com/run_public1/



לתשומת לבכם:

בהתאם להוראות חוק לטיפול סביבתי בציוד חשמלי ואלטרוני ובסוללות תשע"ב,
ניתן למסור במועד המכירה או במועד אספקת הציוד החדש שתרכשו באתר זה , את הציוד הישן הדומה לציוד שאתם רוכשים, ושהינו במשקל או בכמות הדומים לציוד הנמכר, וזאת ללא כל תשלום או תמורה אחרת ובתנאי שמדובר בציוד חשמלי ואלקטרוני שהחוק חל עליו , ושהציוד שפינויו מבוקש אינו מזיק.
לפרטים נוספים, אנא שאלו את נציגי השירות והמכירות שלנו.

תקנון המכירה:

יש לכם שאלות אודות המוצר

כאן תמצאו שאלות ותשובות נפוצות אודות המוצר


  • שאלה: האם ניתן לבטל זכיה/רכישה?

    תשובה: ניתן לבטל זכיה/רכישה בהתאם לחוק הגנת הצרכן. הביטול יעשה בדואר אלקטרוני ויכלול את השם המלא, מספר ת.ז. של המציע/רוכש ומספר ההזמנה. הביטול כרוך בדמי ביטול בסך 5% מסך הזכיה/רכישה בפועל או 100 ש"ח - הנמוך מבינהם. לפרטים נוספים ראו את תקנון האתר

    נענה על ידי: מערכת האתר | בתאריך: 31/05/2020 13:50:45

  • שאלה: למי ניתן לפנות בשאלות לגבי המוצר לאחר הרכישה

    תשובה: בשאלות לגבי אספקת המוצר, מפרט טכני של המוצר,אחריות וכדומה, רצוי לפנות ישירות למוכר. את פרטי המוכר ודרכי יצירת הקשר עימו ניתן למצוא בדוא"ל שנשלח לך לאחר זכיית/רכישת המוצר.
    במידה והתשובות אותן קיבלת מהמוכר אינן מספקות אותך, אנו נשמח לעשות כמיטב יכולתנו על מנת לעזור לך להשיג את רצונך.

    נענה על ידי: מערכת האתר | בתאריך: 31/05/2020 13:51:25

    תשובה: בבעיות בנוגע לפעילות האתר כגון: השתתפות במכירה, דרכי רכישה, רישום וכדומה
    ניתן ליצור עמנו קשר במספר דרכים:
    1. דרך הלינק של שירות הלקוחות בדף הבית.
    2. לחצו כאן ליצירת קשר עימנו.

    נענה על ידי: מערכת האתר | בתאריך: 31/05/2020 13:51:45

  • שאלה: כמה עולה המשלוח?

    תשובה: דמי המשלוח מצוינים בדף המוצר של כל מוצר ומשתנים בהתאם לכל מוצר ו/או מוכר.
    את דמי המשלוח ניתן לחסוך על ידי איסוף עצמי ממחסני המוכר המציע את המוצר, וזאת על ידי תיאום מראש עם שירות הלקוחות של המוכר.

    נענה על ידי: מערכת האתר | בתאריך: 31/05/2020 13:52:56

חוות דעת לקוחות