עכבר גיימינג Philips פיליפס

דגם: SPK7203B SI926

קוד מוצר: 108523
דירוג המוצר: על ידי: 1 מדרגים | קרא ביקורות
רק 59
מחיר כולל משלוח: 59 ₪
דמי משלוח: חינם
זמן משלוח: עד 7 ימי עסקים
אחריות: שנה ע''י סיריוס אלקטרוניקה
ארץ ייצור: סין
קוד מוצר: 108523
מותג: Philips
עד 36 תשלומים: (5 ללא ריבית)

רכשתם? התחרטתם ? אין בעיה עד 14 ימי החזרה בכפוף לתקנון והוראות החוק

עכבר גיימינג של PHILIPS
  לתיאור המלא >>>

תוספות ושדרוגים

תיאור המוצר:

דגם: SPK7203B SI926
עכבר גיימינג של PHILIPS

  פונקציות העכבר
מקש שמאלי
מקש ימני
גלגלת 3D
סְוִיץ' DPI מהירות/רגישות העכבר (2 מצבים)
חיישן אופטי
מַקְלֵט USB
סוללה AAA

פונקציות העכבר: מתג ה- DPI
עוזר לשנות את הרגישות/מהירות של העכבר לפי בחירתו של המשתמש
מצבי ה- DPI זזים בין 1000-1600(ברירת מחדל 1600). מומלץ להשתמש בעכבר עם פד מקצועי על מנת לקבל את מירב השימוש בעכבר.
עובר באופן אוטומטי בין תדרים אל-חוטיים המאפשר שימור אופטימלי של העכבר. עמיד בתקן ISM שמונע הפרעה בין מכשירים אל-חוטיים.
מצב שינה כפול, נתקו את המקלט או לחצו על כיבוי, והכבר נכס למצב שינה במהירות.

תהליך התקנה:
חבר את העכבר אל המחשב, ושחק.
המחשב יזהה את עכבר SPK7203B (SI926) ויתקין אותו ללא כל צורך בדרייבר או בתוכנה
הערה: מתג ה-DPI לשימושכם על מנת לתת נוחות וחווית גיימינג ייחודית, מומלץ להשתמש בעכבר עם פד על מנת לקבל את מירב השימוש בעכבר.
מפרט טכני :
מצב שידור: GHz2.4 אל-חוטי
טווח קליטה: 10 מטר
DPI : 1000-1600
מספר מקשים : 4
כוח לחיצת כפתור :g5±65
אורך חיי מקש: עד 3 מיליון לחיצות
מתח: DC 3.0V / >7mA
ספק כוח: שתי בטריות AAA
תומך במערכות הפעלה: Windows 7 / 8.1 & 10
מידות מוצר: 100 x 55.8 x 29.6 מ''מ
משקל המוצר נטו : כ 45 גרם ± 5 גרם

תכולת האריזה:
עכבר אל-חוטי
מַקְלֵט USB
בטריית AAA
חוברת הפעלה
תעודת אחריות

תכולת האריזה:
עכבר PHILIPS
חוברת הפעלה
מקלט USB
בטריית AAA
תעודת אחריות
תעודת אחריות אוניברסלית

שמות דגם נוספים למוצר:

SPK7203B-SI926
SPK 7203 B SI 926
SPK-7203-B-SI-926

*כל התמונות להמחשה בלבד

אפשרויות משלוח:

סוג משלוח: BoxIT / Shop&Collect

אודות BoxIT / Shop&Collect

משלוח בשירות Boxit. שירות Boxit מאפשר לכם לקבל חבילות לבתי עסק נבחרים הקרובים לאזור מגוריכם. לאחר שליחת המוצר על ידי בית העסק תקבלו SMS עם כתובת חנות האיסוף. לפרטים נוספים: לפרטים נוספים: לחצו כאן

הרוכש יהיה פטור מדמי משלוח אם יבחר לקבל לידיו את המוצר באופן עצמאי ממחסני המוכר,
יש לציין את הבחירה באיסוף עצמי במהלך ביצוע ההזמנה.

ניתן ליצור קשר עם המוכר לצורך תיאום איסוף המוצר החל מ-48 שעות לאחר אישור ההזמנה.

כתובת לאיסוף: עקבות ההנחיות החדשות של משרד הבריאות להתמודדות נגד נגיף הקורונה אנו נאלצים לשנות את אופן אספקת המשלוחים
כל המכירות ימסרו ע''י חברת צ'יטה לבית הלקוח בלבד

רח' האגוז 4 ,פארק תעשיה חבל מודיעין בשוהם מיקוד 7319900
ימים שני ורביעי בין השעות 10:00-16:00
יש לתאם מראש בטלפון 03-7355016 או במייל vered@sel.co.il


לתשומת לבכם:

בהתאם להוראות חוק לטיפול סביבתי בציוד חשמלי ואלטרוני ובסוללות תשע"ב,
ניתן למסור במועד המכירה או במועד אספקת הציוד החדש שתרכשו באתר זה , את הציוד הישן הדומה לציוד שאתם רוכשים, ושהינו במשקל או בכמות הדומים לציוד הנמכר, וזאת ללא כל תשלום או תמורה אחרת ובתנאי שמדובר בציוד חשמלי ואלקטרוני שהחוק חל עליו , ושהציוד שפינויו מבוקש אינו מזיק.
לפרטים נוספים, אנא שאלו את נציגי השירות והמכירות שלנו.

תקנון המכירה:

יש לכם שאלות אודות המוצר

כאן תמצאו שאלות ותשובות נפוצות אודות המוצר


  • שאלה: האם ניתן לבטל זכיה/רכישה?

    תשובה: ניתן לבטל זכיה/רכישה בהתאם לחוק הגנת הצרכן. הביטול יעשה בדואר אלקטרוני ויכלול את השם המלא, מספר ת.ז. של המציע/רוכש ומספר ההזמנה. הביטול כרוך בדמי ביטול בסך 5% מסך הזכיה/רכישה בפועל או 100 ש"ח - הנמוך מבינהם. לפרטים נוספים ראו את תקנון האתר

    נענה על ידי: מערכת האתר | בתאריך: 31/05/2020 13:50:45

  • שאלה: למי ניתן לפנות בשאלות לגבי המוצר לאחר הרכישה

    תשובה: בשאלות לגבי אספקת המוצר, מפרט טכני של המוצר,אחריות וכדומה, רצוי לפנות ישירות למוכר. את פרטי המוכר ודרכי יצירת הקשר עימו ניתן למצוא בדוא"ל שנשלח לך לאחר זכיית/רכישת המוצר.
    במידה והתשובות אותן קיבלת מהמוכר אינן מספקות אותך, אנו נשמח לעשות כמיטב יכולתנו על מנת לעזור לך להשיג את רצונך.

    נענה על ידי: מערכת האתר | בתאריך: 31/05/2020 13:51:25

    תשובה: בבעיות בנוגע לפעילות האתר כגון: השתתפות במכירה, דרכי רכישה, רישום וכדומה
    ניתן ליצור עמנו קשר במספר דרכים:
    1. דרך הלינק של שירות הלקוחות בדף הבית.
    2. לחצו כאן ליצירת קשר עימנו.

    נענה על ידי: מערכת האתר | בתאריך: 31/05/2020 13:51:45

  • שאלה: כמה עולה המשלוח?

    תשובה: דמי המשלוח מצוינים בדף המוצר של כל מוצר ומשתנים בהתאם לכל מוצר ו/או מוכר.
    את דמי המשלוח ניתן לחסוך על ידי איסוף עצמי ממחסני המוכר המציע את המוצר, וזאת על ידי תיאום מראש עם שירות הלקוחות של המוכר.

    נענה על ידי: מערכת האתר | בתאריך: 31/05/2020 13:52:56

חוות דעת לקוחות

  • 9 ו.ח - רמת גן

    ציון: 9
    ללא חוות דעת