מחליק שיער באדים BaByliss בייביליס

דגם: BA-ST495E

קוד מוצר: 105578
המוצר אינו במלאי
דמי משלוח: 29 ₪
זמן משלוח: עד 5 ימי עסקים
אחריות: 3 שנים ע''י ברימאג היבואן הרשמי
ארץ ייצור: סין
קוד מוצר: 105578
מותג: BaByliss
עד 36 תשלומים: (5 ללא ריבית)

מחליק שיער באדים, ציפוי קרמי יהלום,110 מ''מ
מסלסל שיער קרמי מיני מתנה לרוכשים
 

5 דרגות חום בהתאם לסוג השיער,LED
כיוון טמפרטורה בין 150-230 מעלות
מסך,מסרק מובנה,פונקצייה יונית לביטול חשמל סטטי
כיבוי אוטומטי לבטיחות מרבית
3 שנות אחריות ע''י ברימאג היבואן הרשמי

לתיאור המלא >>>

תוספות ושדרוגים

תיאור המוצר:

דגם: BA-ST495E
מחליק שיער באדים, ציפוי קרמי יהלום,110 מ''מ
מסלסל שיער קרמי מיני מתנה לרוכשים
 

5 דרגות חום בהתאם לסוג השיער,LED
כיוון טמפרטורה בין 150-230 מעלות
מסך,מסרק מובנה,פונקצייה יונית לביטול חשמל סטטי
כיבוי אוטומטי לבטיחות מרבית
3 שנות אחריות ע''י ברימאג היבואן הרשמי

חדש! מערכת ייצור אדי מיקרו
לחות משופרת
הפחתת החיכוך על השיער
לשיער רך, גמיש ומבריק

הגנה על השיער
ציפוי קרמי יהלום
כוונון טמפרטורה (150 ° C-230 ° C)
5 דרגות חום בהתאם לסוג השיער

פעולה יעילה
חימום מהיר
מוכן 15 שניות / 230 מעלות צלזיוס ב90 שניות
אדים מיידי מופעל עם כפתור
זרימה קבועה: יעילות אופטימלית לכל אורך המברשת
אוטונומיה: 10 דקות ברציפות
פונקציה יונית: מבטל חשמל סטטי

מסלסל שיער קרמי מיני מתנה לרוכשים
 

מסלסל שיער קרמי מיני 26 מ'מ רחב.
טמפרטורה עד 180 מעלות
חימום מהיר
קטן ונוח לנשיאה.
נורית חיווי.
גוון אדום.

שמות דגם נוספים למוצר:

BA ST495E
BA ST 495 E
BA-ST-495-E

*כל התמונות להמחשה בלבד

אפשרויות משלוח:

סוג משלוח: שליח/מוביל בתיאום

הרוכש יהיה פטור מדמי משלוח אם יבחר לקבל לידיו את המוצר באופן עצמאי ממחסני המוכר,
יש לציין את הבחירה באיסוף עצמי במהלך ביצוע ההזמנה.

ניתן ליצור קשר עם המוכר לצורך תיאום איסוף המוצר החל מ-48 שעות לאחר אישור ההזמנה.

כתובת לאיסוף: הערות אספקה
ימי האספקה :
*זמן האספקה עלול להשתנות בהתאם למצב המשבר הקורנה והנחיית הגורמים המקצועיים
2 ימי עסקים בערים מרכזיות (באר שבע ועד קריית שמונה)
לישובים כגון רמת הגולן, מושבים, קיבוצים, מצפים, ישובים וכפרים - זמן ההספקה הינו עד 4 ימי עסקים
* עבור ישובים דרומיים לבאר שבע, אזור אילת והערבה, ים המלח, קדש ברנע וישובים סובב ישע וסובב ירושלים זמן ההספקה יהיה עד 7 ימי עסקים
* במקרים בהם ההספקה הינה מעבר לקו הירוק עד 7 ימי עסקים
* זמן ההספקה הנקוב מתייחס להזמנות שילקטו במערכות הספק עד לשעה 11:00, במקרים בהם הזמנות יקלטו במערכות הספק לאחר השעה 11:00 ספירת ימי העסקים תחל רק ביום למחרת
* ימי עסקים הינם ימי חול, כלומר ראשון עד חמישי ואינם כוללים שישי, שבת ערבי חג וחול המועד
* יש לשים לב כי בתקופות חגים מועד האספקה יתעכב בהתאם לימי החג



פרטי איסוף
מוצרים קטנים (מוצרי חשמל לבית, טיפוח, סטריאו, כלי עבודה, מאווררים, טלפונים ותקשורת וכלי בית)

תחנת שירות ברימאג -רחוב הבנאי 12 חולון
שעות פתיחה – ימים א-ה בשעות 9:00 בבוקר עד 18:00
יום ו' בשעות 9:00 עד 12:00
טל הסניף : 03-6530205

תחנת שרות ברימאג – רחוב ההסתדרות 88 מפרץ חיפה
שעות פתיחה – ימים א-ה בשעות 9:00 בבוקר עד 17:00
יום ו' בשעות 9:00 עד 12:00
טל הסניף : 03-6530206

תחנת שרות ברימאג – רחוב כנפי נשרים 24 ירושלים
שעות פתיחה – ימים א-ה בשעות 9:00 בבוקר עד 17:00
יום ו' בשעות 9:00 עד 12:00
טל הסניף : 03-6530215

תחנת שרות ברימאג – רחוב הנגרים 5 באר שבע
שעות פתיחה – ימים א-ה בשעות 9:00 בבוקר עד 17:00
יום ו' בשעות 9:00 עד 12:00
טל הסניף : 03-6530207


הספק יקבל את פרטי הזמנתך ותוך 48 שעות ייצור איתך קשר/הודעת SMS לאישור הגעת המוצר למקום האיסוף,
מסירת המוצר תהיה רק לבעל כרטיס האשראי בהצגת כ''א ,תעודת זהות והצגת אישור הזמנה בלבד


לתשומת לבכם:

בהתאם להוראות חוק לטיפול סביבתי בציוד חשמלי ואלטרוני ובסוללות תשע"ב,
ניתן למסור במועד המכירה או במועד אספקת הציוד החדש שתרכשו באתר זה , את הציוד הישן הדומה לציוד שאתם רוכשים, ושהינו במשקל או בכמות הדומים לציוד הנמכר, וזאת ללא כל תשלום או תמורה אחרת ובתנאי שמדובר בציוד חשמלי ואלקטרוני שהחוק חל עליו , ושהציוד שפינויו מבוקש אינו מזיק.
לפרטים נוספים, אנא שאלו את נציגי השירות והמכירות שלנו.

תקנון המכירה:

יש לכם שאלות אודות המוצר

כאן תמצאו שאלות ותשובות נפוצות אודות המוצר


  • שאלה: האם ניתן לבטל זכיה/רכישה?

    תשובה: ניתן לבטל זכיה/רכישה בהתאם לחוק הגנת הצרכן. הביטול יעשה בדואר אלקטרוני ויכלול את השם המלא, מספר ת.ז. של המציע/רוכש ומספר ההזמנה. הביטול כרוך בדמי ביטול בסך 5% מסך הזכיה/רכישה בפועל או 100 ש"ח - הנמוך מבינהם. לפרטים נוספים ראו את תקנון האתר

    נענה על ידי: מערכת האתר | בתאריך: 31/05/2020 13:50:45

  • שאלה: למי ניתן לפנות בשאלות לגבי המוצר לאחר הרכישה

    תשובה: בשאלות לגבי אספקת המוצר, מפרט טכני של המוצר,אחריות וכדומה, רצוי לפנות ישירות למוכר. את פרטי המוכר ודרכי יצירת הקשר עימו ניתן למצוא בדוא"ל שנשלח לך לאחר זכיית/רכישת המוצר.
    במידה והתשובות אותן קיבלת מהמוכר אינן מספקות אותך, אנו נשמח לעשות כמיטב יכולתנו על מנת לעזור לך להשיג את רצונך.

    נענה על ידי: מערכת האתר | בתאריך: 31/05/2020 13:51:25

    תשובה: בבעיות בנוגע לפעילות האתר כגון: השתתפות במכירה, דרכי רכישה, רישום וכדומה
    ניתן ליצור עמנו קשר במספר דרכים:
    1. דרך הלינק של שירות הלקוחות בדף הבית.
    2. לחצו כאן ליצירת קשר עימנו.

    נענה על ידי: מערכת האתר | בתאריך: 31/05/2020 13:51:45

  • שאלה: כמה עולה המשלוח?

    תשובה: דמי המשלוח מצוינים בדף המוצר של כל מוצר ומשתנים בהתאם לכל מוצר ו/או מוכר.
    את דמי המשלוח ניתן לחסוך על ידי איסוף עצמי ממחסני המוכר המציע את המוצר, וזאת על ידי תיאום מראש עם שירות הלקוחות של המוכר.

    נענה על ידי: מערכת האתר | בתאריך: 31/05/2020 13:52:56

חוות דעת לקוחות