פעמון דלת חכם - דגם LY101 SMARTOME SMARTOMR

דגם: דגם LY101

קוד מוצר: 103946
רק 299
מחיר כולל משלוח: 329 ₪
דמי משלוח: 30 ₪
זמן משלוח: עד 10 ימי עסקים
אחריות: שנה ע''י רונלייט
ארץ ייצור: סין
קוד מוצר: 103946
מותג: SMARTOME
עד 36 תשלומים: (5 ללא ריבית)

רכשתם? התחרטתם ? אין בעיה עד 14 ימי החזרה בכפוף לתקנון והוראות החוק

פעמון דלת חכם
טכנולוגיה מתקדמת עם צריכת חשמל נמוכה במיוחד


לתיאור המלא >>>

תיאור המוצר:

דגם: דגם LY101
פעמון דלת חכם
טכנולוגיה מתקדמת עם צריכת חשמל נמוכה במיוחד


טכנולוגיה העובדת על צריכת חשמל נמוכה במיוחד
ומספיקה לזמן סוללה של כ - 6 חודשי שימוש
שני כווני קול וסינון רעשים ב - 3 מימדים
עדשה רחבה עד 160 מעלות
תומך WiFi
חיישני תנועה LED ואינפרה-אדום
כרטיס SD של עד 32GB
אפליקצית SMRTOME תומכת ב - iOS ו - Android
בטלפון סלולרי
תמיכה מלאה בעברית

תמיכה מלאה בעברית
עם רזולוציה של 720PX ועדשה רחבה של עד 160
לא תפסידו אף פרט ביום או בלילה.

הכל בשליטה
התקינו את האפליקציה, התומכת ב - iOS ו - Android ,
ותוכלו לנטר ולדבר עם המבקרים אתכם מכל מקום.

סרטון:

שמות דגם נוספים למוצר:

דגם-LY101
LY 101
LY-101

*כל התמונות להמחשה בלבד

אפשרויות משלוח:

סוג משלוח: דואר שליחים

הרוכש יהיה פטור מדמי משלוח אם יבחר לקבל לידיו את המוצר באופן עצמאי ממחסני המוכר,
יש לציין את הבחירה באיסוף עצמי במהלך ביצוע ההזמנה.

ניתן ליצור קשר עם המוכר לצורך תיאום איסוף המוצר החל מ-48 שעות לאחר אישור ההזמנה.

כתובת לאיסוף: זמן אספקה
*זמן האספקה עלול להשתנות בהתאם למצב המשבר הקורנה והנחיית הגורמים המקצועיים למזמינים עד השעה 11:00 בבוקר
מחסני UPS
צלע ההר 36 , מודיעין
ימים א-ה / שעות 9.00-17.00
חשוב מאוד להגיע עם מס' הזמנה לאיסוף


לתשומת לבכם:

בהתאם להוראות חוק לטיפול סביבתי בציוד חשמלי ואלטרוני ובסוללות תשע"ב,
ניתן למסור במועד המכירה או במועד אספקת הציוד החדש שתרכשו באתר זה , את הציוד הישן הדומה לציוד שאתם רוכשים, ושהינו במשקל או בכמות הדומים לציוד הנמכר, וזאת ללא כל תשלום או תמורה אחרת ובתנאי שמדובר בציוד חשמלי ואלקטרוני שהחוק חל עליו , ושהציוד שפינויו מבוקש אינו מזיק.
לפרטים נוספים, אנא שאלו את נציגי השירות והמכירות שלנו.

תקנון המכירה:

יש לכם שאלות אודות המוצר

כאן תמצאו שאלות ותשובות נפוצות אודות המוצר


  • שאלה: האם ניתן לבטל זכיה/רכישה?

    תשובה: ניתן לבטל זכיה/רכישה בהתאם לחוק הגנת הצרכן. הביטול יעשה בדואר אלקטרוני ויכלול את השם המלא, מספר ת.ז. של המציע/רוכש ומספר ההזמנה. הביטול כרוך בדמי ביטול בסך 5% מסך הזכיה/רכישה בפועל או 100 ש"ח - הנמוך מבינהם. לפרטים נוספים ראו את תקנון האתר

    נענה על ידי: מערכת האתר | בתאריך: 31/05/2020 13:50:45

  • שאלה: למי ניתן לפנות בשאלות לגבי המוצר לאחר הרכישה

    תשובה: בשאלות לגבי אספקת המוצר, מפרט טכני של המוצר,אחריות וכדומה, רצוי לפנות ישירות למוכר. את פרטי המוכר ודרכי יצירת הקשר עימו ניתן למצוא בדוא"ל שנשלח לך לאחר זכיית/רכישת המוצר.
    במידה והתשובות אותן קיבלת מהמוכר אינן מספקות אותך, אנו נשמח לעשות כמיטב יכולתנו על מנת לעזור לך להשיג את רצונך.

    נענה על ידי: מערכת האתר | בתאריך: 31/05/2020 13:51:25

    תשובה: בבעיות בנוגע לפעילות האתר כגון: השתתפות במכירה, דרכי רכישה, רישום וכדומה
    ניתן ליצור עמנו קשר במספר דרכים:
    1. דרך הלינק של שירות הלקוחות בדף הבית.
    2. לחצו כאן ליצירת קשר עימנו.

    נענה על ידי: מערכת האתר | בתאריך: 31/05/2020 13:51:45

  • שאלה: כמה עולה המשלוח?

    תשובה: דמי המשלוח מצוינים בדף המוצר של כל מוצר ומשתנים בהתאם לכל מוצר ו/או מוכר.
    את דמי המשלוח ניתן לחסוך על ידי איסוף עצמי ממחסני המוכר המציע את המוצר, וזאת על ידי תיאום מראש עם שירות הלקוחות של המוכר.

    נענה על ידי: מערכת האתר | בתאריך: 31/05/2020 13:52:56

חוות דעת לקוחות