מקרר 574 ליטר מקפיא תחתון BEKO בקו

דגם: CN160235

קוד מוצר: 103611
המוצר אינו במלאי
דמי משלוח: 230 ₪
זמן משלוח: עד 14 ימי עסקים
אחריות: שנה מלאה + 9 שנים על המדחס בלבד על ידי היבואן הרשמי ברימאג דיגיטל אייג
ארץ ייצור: סין
קוד מוצר: 103611
מותג: BEKO
עד 36 תשלומים: (12 ללא ריבית)

מקרר בקו מקפיא תחתון 574 ליטר  No-Frost צבע נירוסטה
NeoFrost טכנולוגיה ייחודית של BEKO השומרת על טריות המזון
לאורך זמן דירוג אנרגטי A לוח פיקוד דיגיטאלי Touch תא מזון מרווח
במיוחד ללא מחיצה Multi Air Flow 3D מערכת זרימת אויר היקפית תלת
ממדית Active Odor Filter מסנן אנטי בקטריאלי המונע ריחות במקרר

  לתיאור המלא >>>

תוספות ושדרוגים

תיאור המוצר:

דגם: CN160235
מקרר בקו מקפיא תחתון 574 ליטר  No-Frost צבע נירוסטה
NeoFrost טכנולוגיה ייחודית של BEKO השומרת על טריות המזון
לאורך זמן דירוג אנרגטי A לוח פיקוד דיגיטאלי Touch תא מזון מרווח
במיוחד ללא מחיצה Multi Air Flow 3D מערכת זרימת אויר היקפית תלת
ממדית Active Odor Filter מסנן אנטי בקטריאלי המונע ריחות במקרר

  מקרר מקפיא תחתון
מהדרין בהשגחת צומת
נפח ברוטו : 574 ליטר
נפח נטו - 554 ליטר
נפח אחסון תא מזון: 394 ליטר
נפח אחסון תא הקפאה: 160 ליטר
ProSmart Inverter Compressor – מדחס פועל בצורה שקטה יותר ומספק יעילות אנרגטית גבוהה יותר
NeoFrost – טכנולוגיה ייחודית של BEKO. מערכת קירור כפולה אקטיבית השומרת על טריות המזון לאורך זמן
No Frost – קירור יבש
Multi Air Flow – מערכת זרימת אויר אחידה
Active Odor Filter – מסנן אנטי בקטריאלי המונע ריחות במקרר
לוח פיקוד דיגיטאלי - Touch
מגירת 0 לצינון ושני מגירות לפירות /ירוקות
מקפיא בעל תא אחד ושני מגירות רחבות
מתקן למגשי קוביות קרח
תאורת פנים LED
Moist Care- מסנן לחות לשמירה על טריות הירקות והפירות
Active Fresh Blue Light – מנורה כחולה השומרת על
טריות הירקות ופירות
Silver Protection – גומיות בדלתות עשויות מחומר המונע יובש בגומיות התרעה קולית בדלת
מידות: גובה – 182 ס''מ , רוחב - 84 ס''מ , עומק – 78 ס''מ
עומק ללא דלתות 66 ס''מ
דירוג אנרגיה : A
צבעים : נירוסטה

שנת אחריות מלאה + 6 שנים על מערכת קירור בלבד בכפוף לתקנון ע''י ברימאג דיגיטל

הובלה מעל קומה שלישית ללא מעלית תחויב בתשלום נוסף של 45 ש''ח עבור כל קומה נוספת ישירות למוביל.
פירוק דלתות במקרה הצורך בתוספת תשלום ישירות למוביל , מחיר ההובלה אינו כולל שימוש במנוף.

שמות דגם נוספים למוצר:

CN 160235
CN-160235

*כל התמונות להמחשה בלבד

אפשרויות משלוח:

סוג משלוח: שליח/מוביל בתיאום

הרוכש יהיה פטור מדמי משלוח אם יבחר לקבל לידיו את המוצר באופן עצמאי ממחסני המוכר,
יש לציין את הבחירה באיסוף עצמי במהלך ביצוע ההזמנה.

ניתן ליצור קשר עם המוכר לצורך תיאום איסוף המוצר החל מ-48 שעות לאחר אישור ההזמנה.

כתובת לאיסוף: מחסני ארובה אדנים
רחוב האומן 8 אשדוד
שעות אסוף 10:00 -15:00 בעל כ.א. עם ת.ז. בלבד 08-8595000/1/2/3
עליך לתאם מראש את איסוף המוצר,

ומומלץ לתאם מול הספק לפחות 48 שעות לאחר ביצוע ההזמנה.
המוצר ניתן לאיסוף עצמי על ידי בעל כרטיס האשראי בהזמנה ובהצגת תעודת זהות בלבד


לתשומת לבכם:

בהתאם להוראות חוק לטיפול סביבתי בציוד חשמלי ואלטרוני ובסוללות תשע"ב,
ניתן למסור במועד המכירה או במועד אספקת הציוד החדש שתרכשו באתר זה , את הציוד הישן הדומה לציוד שאתם רוכשים, ושהינו במשקל או בכמות הדומים לציוד הנמכר, וזאת ללא כל תשלום או תמורה אחרת ובתנאי שמדובר בציוד חשמלי ואלקטרוני שהחוק חל עליו , ושהציוד שפינויו מבוקש אינו מזיק.
לפרטים נוספים, אנא שאלו את נציגי השירות והמכירות שלנו.

תקנון המכירה:

יש לכם שאלות אודות המוצר

כאן תמצאו שאלות ותשובות נפוצות אודות המוצר


  • שאלה: האם ניתן לבטל זכיה/רכישה?

    תשובה: ניתן לבטל זכיה/רכישה בהתאם לחוק הגנת הצרכן. הביטול יעשה בדואר אלקטרוני ויכלול את השם המלא, מספר ת.ז. של המציע/רוכש ומספר ההזמנה. הביטול כרוך בדמי ביטול בסך 5% מסך הזכיה/רכישה בפועל או 100 ש"ח - הנמוך מבינהם. לפרטים נוספים ראו את תקנון האתר

    נענה על ידי: מערכת האתר | בתאריך: 31/05/2020 13:50:45

  • שאלה: למי ניתן לפנות בשאלות לגבי המוצר לאחר הרכישה

    תשובה: בשאלות לגבי אספקת המוצר, מפרט טכני של המוצר,אחריות וכדומה, רצוי לפנות ישירות למוכר. את פרטי המוכר ודרכי יצירת הקשר עימו ניתן למצוא בדוא"ל שנשלח לך לאחר זכיית/רכישת המוצר.
    במידה והתשובות אותן קיבלת מהמוכר אינן מספקות אותך, אנו נשמח לעשות כמיטב יכולתנו על מנת לעזור לך להשיג את רצונך.

    נענה על ידי: מערכת האתר | בתאריך: 31/05/2020 13:51:25

    תשובה: בבעיות בנוגע לפעילות האתר כגון: השתתפות במכירה, דרכי רכישה, רישום וכדומה
    ניתן ליצור עמנו קשר במספר דרכים:
    1. דרך הלינק של שירות הלקוחות בדף הבית.
    2. לחצו כאן ליצירת קשר עימנו.

    נענה על ידי: מערכת האתר | בתאריך: 31/05/2020 13:51:45

  • שאלה: כמה עולה המשלוח?

    תשובה: דמי המשלוח מצוינים בדף המוצר של כל מוצר ומשתנים בהתאם לכל מוצר ו/או מוכר.
    את דמי המשלוח ניתן לחסוך על ידי איסוף עצמי ממחסני המוכר המציע את המוצר, וזאת על ידי תיאום מראש עם שירות הלקוחות של המוכר.

    נענה על ידי: מערכת האתר | בתאריך: 31/05/2020 13:52:56

חוות דעת לקוחות