צלון אישי מפנק לאדם אחד

דגם: PANEKOTA SMALL ללא הרכבה נשלף ונפתח בקלות

קוד מוצר: 101923
דירוג המוצר: על ידי: 2 מדרגים | קרא ביקורות
רק 39
מחיר כולל משלוח: 68 ₪
דמי משלוח: 29 ₪
זמן משלוח: עד 14 ימי עסקים
אחריות: טיב המוצר
ארץ ייצור: סין
קוד מוצר: 101923
עד 36 תשלומים: (5 ללא ריבית)

רכשתם? התחרטתם ? אין בעיה עד 14 ימי החזרה בכפוף לתקנון והוראות החוק

 צלון אישי מפנק לאדם אחד ללא הרכבה נשלף ונפתח בקלות
עם אפשרות לכוונן את הצלייה כשרוצים להשתזף.
לא תספיקו להגיד 'פרוש לי את הלונג' והוא כבר מוכן לפעולה.

 

 

 

לתיאור המלא >>>

תוספות ושדרוגים

תיאור המוצר:

דגם: PANEKOTA SMALL

 צלון אישי מפנק לאדם אחד ללא הרכבה נשלף ונפתח בקלות
עם אפשרות לכוונן את הצלייה כשרוצים להשתזף.
לא תספיקו להגיד 'פרוש לי את הלונג' והוא כבר מוכן לפעולה.

 

 

 

מידות: 140x70 ס״מ
חומרים: 190T פוליאסטר | פלדה
משקל: 0.4 ק״ג בשקית
3 צבעים לבחירה: כחול , אדום , ירוק

* עד 2 יח' במשלוח אחד

שמות דגם נוספים למוצר:

PANEKOTA-SMALL

*כל התמונות להמחשה בלבד

אפשרויות משלוח:

סוג משלוח: דואר רשום

הרוכש יהיה פטור מדמי משלוח אם יבחר לקבל לידיו את המוצר באופן עצמאי ממחסני המוכר,
יש לציין את הבחירה באיסוף עצמי במהלך ביצוע ההזמנה.

ניתן ליצור קשר עם המוכר לצורך תיאום איסוף המוצר החל מ-48 שעות לאחר אישור ההזמנה.


לתשומת לבכם:

בהתאם להוראות חוק לטיפול סביבתי בציוד חשמלי ואלטרוני ובסוללות תשע"ב,
ניתן למסור במועד המכירה או במועד אספקת הציוד החדש שתרכשו באתר זה , את הציוד הישן הדומה לציוד שאתם רוכשים, ושהינו במשקל או בכמות הדומים לציוד הנמכר, וזאת ללא כל תשלום או תמורה אחרת ובתנאי שמדובר בציוד חשמלי ואלקטרוני שהחוק חל עליו , ושהציוד שפינויו מבוקש אינו מזיק.
לפרטים נוספים, אנא שאלו את נציגי השירות והמכירות שלנו.

תקנון המכירה:

יש לכם שאלות אודות המוצר

כאן תמצאו שאלות ותשובות נפוצות אודות המוצר


  • שאלה: האם ניתן לבטל זכיה/רכישה?

    תשובה: ניתן לבטל זכיה/רכישה בהתאם לחוק הגנת הצרכן. הביטול יעשה בדואר אלקטרוני ויכלול את השם המלא, מספר ת.ז. של המציע/רוכש ומספר ההזמנה. הביטול כרוך בדמי ביטול בסך 5% מסך הזכיה/רכישה בפועל או 100 ש"ח - הנמוך מבינהם. לפרטים נוספים ראו את תקנון האתר

    נענה על ידי: מערכת האתר | בתאריך: 31/05/2020 13:50:45

  • שאלה: למי ניתן לפנות בשאלות לגבי המוצר לאחר הרכישה

    תשובה: בשאלות לגבי אספקת המוצר, מפרט טכני של המוצר,אחריות וכדומה, רצוי לפנות ישירות למוכר. את פרטי המוכר ודרכי יצירת הקשר עימו ניתן למצוא בדוא"ל שנשלח לך לאחר זכיית/רכישת המוצר.
    במידה והתשובות אותן קיבלת מהמוכר אינן מספקות אותך, אנו נשמח לעשות כמיטב יכולתנו על מנת לעזור לך להשיג את רצונך.

    נענה על ידי: מערכת האתר | בתאריך: 31/05/2020 13:51:25

    תשובה: בבעיות בנוגע לפעילות האתר כגון: השתתפות במכירה, דרכי רכישה, רישום וכדומה
    ניתן ליצור עמנו קשר במספר דרכים:
    1. דרך הלינק של שירות הלקוחות בדף הבית.
    2. לחצו כאן ליצירת קשר עימנו.

    נענה על ידי: מערכת האתר | בתאריך: 31/05/2020 13:51:45

  • שאלה: כמה עולה המשלוח?

    תשובה: דמי המשלוח מצוינים בדף המוצר של כל מוצר ומשתנים בהתאם לכל מוצר ו/או מוכר.
    את דמי המשלוח ניתן לחסוך על ידי איסוף עצמי ממחסני המוכר המציע את המוצר, וזאת על ידי תיאום מראש עם שירות הלקוחות של המוכר.

    נענה על ידי: מערכת האתר | בתאריך: 31/05/2020 13:52:56

חוות דעת לקוחות

  • 9 ר.ש - בנימינה

    ציון: 9
    ללא חוות דעת

  • 9 פ.י - קרית גת

    ציון: 9
    ללא חוות דעת